Extra Extra

070404, onsdag

14:07 -
Var riktigt kul i Stockholm igår måste jag säga. Vi fick vänta tjugo minuter extra i Hallsberg för att det var fel på tåget men det gjorde ingenting för vi hade en massa tid på oss. Men sen när vi åkte så blev vi stående i typ en kvart utanför Katrineholm nånstans, mitt ute i skogen för det var nåt fel igen, men när vi kom fram hade vi ändå typ två timmar på oss att ta oss från centralstationen, till Yves Rocher och sen till TV-huset. Var hur kul som helst på inspelningen av Extra! Extra!, riktigt bra komiker. Vi hade deppat lite innan för att David Batra redan hade varit med denna säsong men till vår otroliga lycka var han med även denna gång! Så var det även Henrik Dorsin, Måns Möller, Petra M..nånting (glömmer alltid vad hon heter) och Thomas Järvheden. Gäster var Blossom Tainton och Andrés Esteche. Askul var det, vi höll på att garva ihjäl oss och Anna skämde ut oss genom at tro att hon hade åkt längst när hon innan sa att hon kom från Halmstad. Anyways så va det riktigt kul, vi hade en toppendag. Åt på Pizza Hut och jag tappade mitt lipgloss i Annas vattenglas. Tommy hade nog också kul md oss, haha.

Idag är jag hemma hos Karin och leker. Vi var uppe på stan förut innan jag dumpade Tommy på bussen. Jag köpte tre par trosor för det var välbehövligt. Sen vart jag deprimerad när jag gick in på H&M för jag hittade jättesöta skor som var illiga men 40 var för smått och 41 var för stort. Goddamn. Lars och Tom kom hem förut också. Och så var vi hos Trudi och åt.

Ikväll blir det i alla fall rep med lärjungarna i kyrkan. Jag orkar fan inte men det är rätt kul ändå. Måste packa tills imorgon också. Ska bli riktigt kul att åka på Ålandskryssning, speciellt när min baby följer med. Myyys.



21:02 - Slapp repet ikväll, var massa som var sjuka. Passade på att ladda upp på bilddagboken istället.
Fick tillbaka datorn idag så har fört över alla bilder från pappas dator till den här istället. Skönt att den är tillbaka. Packat har jag också gjort. Ikväll blir det nog lite mys med Linas kvällsbok och lite godis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0