En liten sekund som du vill fotografera

07427, fredag

15:15 - En riktigt bra dag idag. Hade bara s-block imorse och vi fick sluta tjugo minuter tidigare för vi ville skippa rasten. Sen satt vi en massa sköna brudar ute och solade och pratade och så kom nån och sa att vi inte hade GEMU så jag gick det fortaste jag kunde upp på stan, sprang sista biten för att hinna med bussen. När jag kom hem väntade Tommy på mig och så är Linn och Petter här. Mysmys. Petter har blivit så stor, han sitter och kryper runt men han är fortfarande en köttbulle. En köttbulle som fyller ett år om en månad. (: Ikväll blir det grillmys och så ska jag tvinga med Tommy ut på promenad samt studsmatta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0