Du och jag för evigt <3

070423, måndag

10:13 - Har huvudvärk idag med, dock inte fullt lika mycket som igår. Men jag stannade hemma idag ändå, könde att jag verkligen behövde en extra dag att vila upp mig på, har varit en jobbig vecka. Missar inte direkt något idag heller. Har gjort klart ljudtekniken, sen håltimme som man ändå bara gör av pengar på och så ensemble och det tänker jag banne mig inte ha med huvudvärk. Dessutom kan jag inte läxan ändå, haha. Ska banne mig sälja min gitarr, men i så fall ska jag kräva att få åtminstone hälften av pengarna. (A)
Ska i alla fall försöka gå ut och gå idag, trots pissvädret. Men det är ganska skönt att vaa ute när det regnar också, i alla fall om det är självvalt. På med regnjackan och ut på en långrunda. Synd att inte hunden är hemma bara, då hade jag ju kunnat haft lite sällskap.. Eller vad vet jag, hon kanske inte följde med farmor igår. Får kolla.
Nu ska jag i alla fall lägga mig i badet och sen ta en frukost.


15:38 - Var inte så skönt att gå ut idag, var mest bara segt. Men fyrtio minuter blev det i alla fall, alltid något. Finns typ ingen mat hemma så jag fick göra iordning en äcklig pizza som jag inte ville ha, men den fick väl duga i brist på annat. Kollat lite på film men somnade mitt i så ska kolla om den snart. Sova lite till kanske, har asont i huvudet. Usch. Hoppas det finns tomat i alla fall!


21:02 - Jennifer kom ut och stylade med nytaget körkort förut. (: Gick ut på promenad i äckelvädret, väldigt skönt.
Ska ladda lite bilder från påskspelet nu, Lars Ekblad hade visst tagit en massa bilder.
Imorgon är det dags för skola igen. Bara s-block som tur är. Sen mys med bebis och så ska jag på kör. Funderar på att muta honom med en glass och ta med honom in på kören för jag får åka hemifrån så tidigt och då kanske vi inte hinner ses innan. Vi får se.
Är ju för sjutton Valborg snart. Har ingen aning om vad som händer då. Kanske bara blir mys i Nora, får se.

Kommentarer
Postat av: lol

omg

2007-04-23 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0