Typiskt

Söndagen den 3:e september

13:14 -
Varit i Marieberg med mamma och kollat efter nåt bra tyg att ha till mitt rum och så skulle jag kolla på jacka. Men såklart hittade vi ingenting. Bara annat som vi inte behövde.

Dagens fundering:
När man går på stan bara sådär oj-det-är-två-timmar-kvar-tills-bussen-går-och-vi-har-inget-att-göra och man inte har några pengar på sig eller äger några över huvud taget: det är då alla otrolgit snygga och användbara saker dyker upp och knäpper en på näsan! Man kan gå in i vilken skitaffär som helst och ändå bara krylar det av saker man vill ha men inte kan få. Varför? Jo, det är ödets ironi.. För när man vet vad man ska ha och man har en fet plånbok i väskan, tro på fan att de där sakerna man såg häromdagen inte finns kvar eller så vill man inte längre ha dem. Ja, kära nån. Men det är väl lite så att det man inte kan få vill man ha..

21:04- Fan vilken freaky day. Först fick jag reda på att en av mina kompisars pappa dog inatt. Det känns helt ofattbart, han var ju som en kompis själv.. :/
Och sen är det detta med mordet i Vivalla. Jag kände inte offret, men jag kände både killen som offret hade misshandlat och mördaren har till och med gått i min klass. Det känns sjukt. Även om jag inte kände någon av dem särskilt bra så känns det ändå helt ofattbart att något sånt kan hända så i ens närhet. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0