Töntigt

Tisdag 5:e september 2oo6

17:26 -
Andra dagen på ESO-veckan. Var sådär. Hade bild på förmiddagen och vi skulle måla olika känslor och grejer. Jag är totally sämst på att måla så jag försökte väl göra det där så fort som möjligt. På lunchen lekte jag och några killar i dansrummet, gjorde det mänskliga alfatbetet och grejer. Fyfan va jag garvade, Hannes, Sebbe och Samuel var så klockrent bäst! ^^ Sen på eftermiddagen hade min grupp musik. Vi satt typ en timme på mattor på golvet och hade presentationer av oss själva, men det var bara skönt för ingen var särskilt peppad på att röra på oss. Men det fick vi allt ta och göra sen, vi skulle nämnligen dansa schottis. OMG säger jag bara! Jag är verkligen ingen bra dansare, speciellt inte på såna danser och så hade jag ju ont i ryggen och ihöften på det så jag var ju stel som ett kassaskåp och man skulle snurra och ha sig. Men skrattade gjorde jag i alla fall, jag var inte ensam om att vara totalt kass. Men jag var fan bra när jag dansade med Simon och Simon, men med Erik gick det sämst. :P Sen skulle vi dansa polska och det gick om möjligt ännu sämre. Krockade med Pontus huvud två gånger. :P (A)
Efter skolan var vi ett helt gäng tjejer från "klassen" som åkte upp på stan och fikade på Bara Vara. Det var mysigt, men dyrt..
Sen var bussen sjukt försenad, så jävla irriterande. Men jag hade ju sällskap av Sarisen i alla fall. (:
Har övat lite på sångerna vi fick i fredags. Har fortfarade inte bestämt mig, är lite sugen på Vem också.. Men vi får väl se.. Spelar inte så stor roll.

Vem plockar upp dig när du är nere, när allting bara skiftar i svart?
Vem visar en väg du ska gå när du inte själv vet vart?
Vem tar sig tid och frågar hur du mår?
Finsn det nån som kör dig hem när du inte går?
Vem delar du din framtid med, dina frågor, dina svar, när jag inte längre finns kvar?
Och vi, vi flög så högt utan att titta ner
Och nu när vi landat är marken allt vi ser

Vem kan du skrika åt när inget blivit som du vill?
Vem väcker du mitt i natten när du inte kan ligga still?
Jag hoppas att du hittar det, det du sökte och inte klandrar mig för att jag försökte
Och vi, vi flög så högt utan att titta ner
Och nu när vi landat är marken allt vi ser

Vem delar du din framtid med, dina frågor , dina svar, när jag inte längre finns kvar?
Vem delar du din framtid med?
Jag undrar bara vem?
Jag undra bara vem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0