Tjejmys

Lördagen den 9:e september 2oo6

14:28 -
Jag hade tänkt mig en låååång och sköööön sovmorgon, men icke. Jag vaknade 08:45 och kunde inte somna om. Läste lite i ett sista tappert försök att somna om, men nej, någon ville visst att jag skulle upp. Men det var ju bra ändå för innan klockan hunnit bli tolv hade jag hunnit bada, käka frukost, prata med både Jennifer och Anna och till och med hunnit till affären och storhandlat med Anna. Duktigt av mig.
Ikväll blir det ju då tjejkväll med kräftor och lite annat smått och gott. Dissar alla grabbs ikväll och kör ladies night med Anna, Becca, Karin, Emma, Jennifer, Clara och Johanna. Det ska bli så mysigt så. ^^ Har massa att fixa inna de kommer, haha. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0