Solo

Fredagen den 22:a september 2oo6

20:07 -
Fredagar är stressiga. Inga raster, kort lunch och lektion på lektion på lektion. Men jag älskar dem ändå. Kör, bästa man kan ha, sen Big Fish på S-blocket, sög visserligen men hellre film än vanlig lektion. Sen gehörs- och musiklära, det är svårt och krångligt men vi har enormt kul. Sen avslutas skoldagen med sång. Idag sjöng vi en och en, första gången jag sjungit inför andra människor på det sättet, med undantag för den gången vi hade sångtestet till estet. Jag var så sjukt nervös, skakade som en gris, fick till och med en kram av min lärare för att hon tyckte att det gick så bra men att hon hade sett att jag skakade. Hon sa att jag inte alls behövde vara nervös och jag tror faktiskt att det komemr att gå mycket bättre nästa gång. Ska absolut gå på resurstiden på torsdag.
Sen direkt till träning, kom försent igen, men slutar man så sent som man gör så blir det så.. Gick sämst, ont som fan. Usch.
Nu sitter jag hemma hos Orrvik och compani. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0