Skolkarn

Onsdagen den 27:e september 2oo6

19:15 -
Mys med Anna igår eftermiddag. (: Var så fint väder så vi fick ett infall att gå ut på långpromenad. Värsta fina ljuset och fina färger, så vi ångrade oss ganska bittert att vi inte tog med oss kameran.. Plockade äpplen i det fria gjorde vi också. ^-^ Efter ett tag ångrade vi oss också att vi inte tagit på oss bättre skor, för det kändes i fötterna efter ett par kilometer.. >< Sen kollade vi på the Guru, fast jag somnade, men Anna är van så hon tog nog inet illa upp. ;D

Idag var det sån där trevlig temadag med endast föreläsningar i aulan hela dagen. Jennifer och jag tyckte att vi var lite bättre än alla andra så vi lyssnade bara på första föreläsningen, sen drog vi upp på stan. (A) Fick i alla fall närvaro så vafan.. :b Drog ut till Marieberg och käkade lite. Jag fixade även ett coolt linne, stort hårspänne och svart nagellack. Och dagens klipp: fem Vänner-VHS för hundra pix! Me love Vänner! ^^ Det var som hittat ju.. :D
Massage idag igen, har inet blivit ett dugg bättre, snarare sämre. Får nog uppsöka en sjukgymnast nu. Men först ska vi prova med Ipren ett par dagar för att se om det är något inflammatoriskt..

Imorgon är det vanlig skoldag igen. Jag har sån där mysig håltimme när alla andra har datorkunskap.. ka försöka få tag i skolsköterskan och så plugga lite. Så har jag även resurstid, det ska bli kuligt. Sjunga lite ensam med Martina. (: Så blir det förmodligen nån kilometers simning också. Guuut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0