Korrekturum

Fredagen den 16:e septmeber 2oo6

22:13 -
Var så himla stressad imorse, hade en känsla av att min buss skulle vara försenad. Jag var så himla peppad på att sjunga i kören så jag ville absolut inte komam försent. :b Men det gick bra, och vi hade jättekul som vanligt. ^^
Var meningen att vi skulle diskutera E.T på S-blocket, men Johanna Kroon fick för sig att vi skulle diskutera valet, så vi satt och snackade politik i en halvtimma istället. Vissa har allt bra roliga åsikter, men det är lite av tjusningen. :b Terminens första läxa, ojojoj.. :b Analys på E.T, men hur svårt kan det va..
Elin och jag har kommit fram till att vi bara har sammanlagt 55 minuters rast, inklusive lunch, på fredagar. Det suger ju rent ut sagt. Fast det brukar ju i och för sig vara ett himlans gnäll över långa håltimmar, så jag har väl lite av en dubbelmoral. (A) Men vi flyttade i alla fall fram gehörs- och musikläran 10 minuter och fick sluta typ 20 minuter tidigare, så det fixade sig ändå. ;D Jag tror vår GEMUS-lärare mobbar Franz.. Men det gör vi ju alla mer eller mindre. :b
Andra sånglektionen idag. Jag hann aldrig bestämma mig för vilken låt jag ville ha, men jag kände mig inte redo att sjunga solo riktigt än så jag valde Vem bara för att nästan alla andra gjorde det så att vi kunde sjunga tre och tre. Men kände att den inte riktigt är rätt för mig så jag komemr förmodligen köra Allt jag behöver nästa gång, men då kommer jag att få ta den helt själv. Scary, men jag vet ju att jag kan så det kommer väl gå bra.
Imorgon ska jag vara parkeringsvakt på Örebromässan. Det suger hamsterpung, men vad göra.. Offside på kvällen med the family. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0