Inrutad

Torsdagen den 7:e septmber 2oo6

21:28-
Sista repetitionsdagen inför redovisningarna imorgon. Kom till Svänghjulet redan vid 08:10 och snackade lite skit med Pontus, Kim, Simon och Gustav innan det var dags för första lektionen som råkade vara bild. Det sög hamsterpung och jag hade redan gjort klart det vi skulle den veckan. Sen var det schottis igen. Jag har fått Simon Ternqvist som danspartner imorrn, det blir nog bra. Honom ramlar man inte omkull med i alla fall.. :b
Sedan var det lunch, men det var så äcklig mat i skolan så typ halva klassen bestämde sig för att käka på McDonald's. Nu är ju inte jag sådär överdrivet förtjust i McDonald's men vad gör man?
Sedan visade det sig att min grupp inte skulle börja förrän typ trekvart efter alla andra grupper så jag, Sofie och Pontus ramlade in i ett klassrum och drog fram madrasser och kuddar och filtar och mös lite. Sen kom David och ville vara med och så sa vi "självklart David, kom in du bara". Sen hittade David en hemlig dörr och försvann ut några minuter och sen öppnades den vanliga dörren och vi väntade oss att Dvaid skulle komma tillbaka men se det var minsann Samuel och när så David äntligen kom tillbaka bröt det ut ett kuddkrig som hette duga. Det kändes må jag säga. Aj. Sen skulle vi dansa igen, det var lite skojsigt men ack så fult.
Efter skolan åkte jag hem till Karin och mös med henne och Emma tills det var dags att åka till matchen. Spelade dock inte, men vi vann i alla fall med 3 - 1. Gött mos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0