Ibland blir man bara trött

Torsdagen dne 14:e september 2oo6

10:02 -
Sitter på en datalektion som jag inte behöver gå på. Tråkgrupp och tråkuppgifter, men faktiskt hellre lektion än ensam på håltimme. Hade ingen livskunskap idag så jag hade i stort sett kunnat börja vid 13:00 eller när nu matten börjar. Men men. Vad göra.
Massage idag, fan va härligt att äntligen få det gjort! Och sen in till Pettersberg och kolla på Vintrosa/Kilsbergen - ÖSK. Meningen att jag ska lämna in mitt matchställ, men jag har bara byxorna. Men jag är ganska säker på att jag har lånat ut min tröja till någon i laget, men de säger ju att jag inte har lämnat in den.. Jaja, vi får se vad de säger ikväll, hemma finns den i alla fall inte.
Skulle behöva träna på körsångerna också.. Inte för att jag över huvud taget kan dem, men ändå.. :b

22:11 - Totalt onödig dag, men hade rätt kul ändå. Jag, Hannes och Pontus busade lite med Sebastian men det gick inget bra, för han avslöjade oss. ;( Hade också en rätt kul diskussion under ekträdet med Nicklas, Elin, Hanna, Anton och Mats.. Yeah.
Hittade Karin vid bussen så jag övertalade henne, utan ansträngning, att köpa popcorn med mig och kolla på tv. :b Så det gjorde vi och sen åkte jag hem på massage. Renée behövde bara titta på mig i npgra sekunder innan hon konstaterade att jag var rejält sne i mitt bäcken, vilket också gjorde att jag hade ett ben som var längre än det andra. Inte konstigt att jag haft ont. Men hin knäckte till massa grejer och hittade massa knutar i andra muskler, så ont som ett as gjorde det, men det ska det göra på massage, annars har man gått dit i onödan. ^^
Sen in på handboll, Vintrosa/Kilsbergen - ÖSK. Segt, men skulle ju lämna matchstället och det var tydligen så att Bettan hade tagit alla ställ när vi var i Västerås i vintras, så jag hade inte tappat bort tröjan. Tuuuur. Vart lite svettig där. :P


Allt jag behöver nu är tid
Tid att komma över dig
Tid att samla ihop det som är kvar av mig
Allt jag behöver nu är lugn och ro
Att hitta en plats nånstans där jag kan sätta ett frö som kan få gro
Allt jag behöver nu är att hitta mig själv igen
Det kommer kanske inte att bli lätt men jag vet inget annat sätt så låt mig va
Och om du ser dig som en vän, kom inte hit igen
Du gör bara saker värre än de är
Till och med du borde kunna se att allt jag behöver nu är att få va ifred

Och huset ser så tomt ut nu när dina saker är borta
Men tack gode gud i alla fall för att nätterna är så korta
För det är svårt att somna, ja, det är svårt att vakna ensam
Och folk frågar hur du mår och jag hittar på nåt svar
Och av de vänner som vi umgicks med finns det inte många kvar
Och det är svårt nog att hålla kontakten med dem jag har
Allt jag behöver nu är att hitta mig själv igen
Det kommer kanske inte att bli lätt men jag vet inget annat sätt så låt mig va
Och om du ser dig som en vän, kom inte hit igen
Du gör bara saker värre än de är
Till och med du borde kunna se att allt jag behöver nu är att få va ifred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0