I shouldn't say

Fredagen den 8:e september 2oo6

22:47 -
Idag var det redovisning av allt vi har gjort under denna fantastiskt roliga ESO-vecka på Svänghjulet. Redovisningen gick till så att alla grupper var på varsin station och gjorde sina grejer samtidigt och att man efterhand roterade runt i rummet. Det var alltså kaos då det dansades schottis till hög gitarrmusik i ett hörn, spelades teater i nästa, ett hörn med rytmik, en långvägg med bild och ett hörn med modern dans som var tvungen att dansas till schottistakten. Men kul var det. Vår grupp var klart sämst, alla andra såg ut att ha gjort  värsta arbetet.. Men vi var i alla fall duktiga på att dansa schottis. :D Sen när alla hade redovisat klart och vi hade utvärderat och skulle gå hem kom det in tre killar från estettvåorna och gjorde nån form av dans med bara överkroppar. Samuel ropade "RING MIG!" när de var klara, det lät väldig kul.. :P
Sen när jag kom hem däckade jag och sov ända tills Marcus kom hem från sitt läger och då kollade vi på That '70s Show och åkte sedan till affären och köpte tjockisgrejer och så beställde vi pizza och kycklingrulle. Yummi. Men nu måte jag tamejfan sluta käka massa tjockismat innan jag börjar rulla fram på allvar. Så vart det Idol och sen kollade vi på nån skum barnfilm..
Imorgon blir det tjejmys. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0