Hand i hand

Måndagen den 4:e september 2oo6

19:47 -
Idag började så ESO-veckan. En vecka med bara estetiska ämnen, alltså musik, dans, teater och bild. Min grupp äger. ^^ Denna dag har vi haft teater med jordens skönaste tant, Monica. Helt sjukt kul hade vi, lekte och hade oss. Skulle lätt kunna tänka mig att börja på teater. (: Bästa idag var Andrés svar på varför han inte kunde hoppa ut genom fönstret (nej, jag är svart..). Så jävla klockrent. ^^ Sen vart det grabblunch, jag lyckades hamna vid ett bord med bara killar. Jag var lite mobbad där, tyckte att Sebbe tittade lite snett.. :P Och på eftermiddagen hade vi nån skum lektion i rytmik, men det var jäkligt skoj. Man byggde typ upp en scén och så satt man och typ trummade på olika saker och gjorde olika rytmer. Det vart asbra.
Sen fick jag gå lite tidigare, för jag skulle till tandläkaren. I hate it. Men så var jag uppe och provade my beloved skinnjacka igen och den ska jag köpa imorgon. ^^ Kanske till och med kan vara så att jag får 600 i rabatt på den, och det vore ju inga fel. (A)
Sen träning. Gick sämst för jag har så jävla ont i ryggen och i höften.. Bläes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0