Gowdies ehr goett

Söndagen den 17:e september 2oo6

11:31 -
Igår fick man gå upp tidigare än man hade önskat, skulle nämnligen vara parkeringsvakt på Örebromässan. Det var vääääldigt tråkigt, men en hel del kändisar fick man ju se, haha. Fredrik Reinfeldt vinkade åt mig och mamma från bussen, och en tv4-reporter frågade efter numret till taxi och undrade också vart han var.. ;b
På kvällen blev det bio. Jag och mamma kollade på Offside, och Marcus och pappa gick på Klick, men de missade slutet på sin film för Marcus vart sjuk. Som vanligt.
Ska snart åka in till farmor och hämta kräftor, och sen ska jag köpa mig en fet godispåse att mysa med och i eftermiddag blir det till att kolla på Latorp - Rynninge. Gooooo Ryyynniiiingeeee! ;D

Dagens fundering:
Varför måste killar vara så omogna? Varför måste de vara så överkåta jämt och ständigt? Varför är de så korkade att de inte fattar att de gjort bort sig, eller att man är totalt ointresserad? Varför är de så egoistiska? Och framför allt: varför älskar jag dem ändå? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0