A tie

Måndagen den 18:e september

22:03 -
Oj, vi kanske har chans att gå upp i trean nu i alla fall. :O Lika mellan oss, Latorp och Nora/Pershyttan, dock har Nora bättre målsklillnad. Men de har å andra sidan Kumla kvar att möta, och det finns inte en fis i rymden att Kumla förlorar den matchen. Således är det bara till att hoppas på att vi vinner ganska stort över Yxhult, eftersom det kommer att vara målskillnad som gäller. Yxhult ligger sist och Latorp kommer möta Tånged som ligger näst sist. Men vi får se hur det går. Spelar mig inte så stor roll faktiskt.. Men men. Vi vann i alla fall mot Latorp med 2 - 0 igår.
Idag var det så måndag igen. Första riktiga ljudteknikslektionen, hur kul som helst att sitta och spela in massa olika ljud. Sen kan jag väl inte säga att jag är särskilt bra, men man lär sig väl.
Sen upp på stan med Elin och Sofie, som vanligt. Jag hade tänkt hitta lite kläder, gärna lite baslinnen men det gick inget bra. Däremot hittade jag tjocktröjor, och det behövde jag verkligen. Köpte två stycken på H&M, hur sköna som helst. Jag avgudar den lila som påminner om en snowboardjacka i modell och utseende.
Sen ensemble. Jag hade glömt att öva på elgitarren så det lät om möjligt ännu värre idag än sist, men sen fick jag i alla fall spela piano. Gick sådär, jag kom i otakt.. Ingen bra dag idag.
Åkte hem, missade precis 522:an så fick ta Fjugestabussen och ta mig en promenad från E18, men jag klagade inte, jag behöver all extra motion jag kan få, med tanke på allt onyttigt jag har käkat den sista tiden. Somnade när jag kom hem, som vanligt. Förstår inte hur jag kan vara så trött..
Vill verkligen komma igång och röra på mig igen. Fotbollen ger mig nästan ingenting, jag tycker hel enkelt inte att det är kul, mer än att det är ett väldigt härligt gäng. Men man kan inte alltid bara spela för det sociala. Jag måste kunna få välja själv när och var och hur jag ska träna och inte känna nån ångest för att jag inte kunnat gå på ett träningspass. Det var ju ett himla skit att den där pilatesen var så dyr, men har ju såna videos hemma så kan ju kanska försöka få arslet ur vagnen och köra lite hemma nån gång. Simma ska jag göra också, det är skönt och man får grymma muskler och så kan det ju slinka  förbi en och annan hunk i badbrallor.. (A) Detta med vanligt traditionellt gym är nog inte nånting för mig direkt. Så nej, får bli simning. Möjligen att man kan gå på nåt som blir lite dansaktigt, det är ju kul, men vetefan hur mycket mitt knä pallar..
Imorgon ska jag i alla fall på massage igen, hoppas att hon kan vrida rätt mitt bäcken igen, för det har ju halkat tillbaka till att vara snett igen. Hur jag nu lyckats.


So is it goodbye?
Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed?
We used to take turns to cover up the pain
And deep below it burns but the feeling still remains
You're gonna find someone new
I really hope you do 'cause I love you
The sun will come on through
It's gonna shine for you 'cause I adore you

Yes, we gave it a try but maybe for too long
Out of every sorrow another day will dawn
You're gonna find someone new
I really hope you do, 'cause I love you
The sun will come on through
It's gonna shine for you 'cause I adore you

And the road travels on but I'm still near you
In my life, like a song I will still hear you
Still..
You're gonna find someone new
I really hope you do 'cause I love you
The sun will come on through
It's gonna shine for you 'cause I adore you

The sun will shine for you, the sun will shine for you 'cause I adore you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0