Where are you now?

Fredagen den 13:e oktober 2oo6, 17:46

Gick upp en timme för tidigt, kom åp att jag inte började förrän kvart över nio när jag stod och kokade gröt. Jag var astrött så jag åt bara frukost och sen gick jag och sov en timme till. Missade precis 16 så fick ta 7:an. Trodde att jag skulle få springa men jag var ensam på hela bussen, den stannade ingenstans och dte var grönt ljus hela tiden så det gick på typ fyra minuter, helt perfekt. ^^ Hade kör, nu låter det i alla fall bra. Känns fint inför FN-dagen. (: Sen S-block och prov. Halva klassen fick ett prov och halva ett annat. Alla som fick det pappret som jag fick kommer att få IG för ingen förstod nånting. Bra att jag slipper vara ensam i alla fall. :P Sen hade vi lunch och sen GEMUS. Ganska segt idag.. Jag har kommit på att GEMUS är som matte fast svårare. :b Sen var det genrep med sången och det gick över all förväntan måste jag säga. Först sjöng vi alla låtar som alla ska köra på, alltså Himlen runt hörnet, Små rum, Du och Armband, sen gick Martinas grupp iväg och övade själva, så vi sjöng bara inför vår grupp. Det kändes bra. Sen fick vi sjunga inför alla sångettor men det gick inte så jättebra, för en i min grupp freakade ur men när vi tog om från början så blev det jättebra. Känns jättekul med konserten nu, jag kommer att våga sjunga ordentligt, har kommit över såååå mycket av min scénskräck. Så jäkla skönt.
Idag var det begravning för Anne-Christine. Jag orkade inetvara med, det skulle inte funka. Vill inte se alla ledsna.. Känns lite dumt, men det känns bäst så för mig och jag har ju träffat de flesta andra efter det som har hänt så det får vara såhär nu. Undrar vart min familj har tagit vägen? Det kan väl inte ta sex timmar.. WTF..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0