Troett

Måndagen den 16:e oktober 2oo6, 19:44

En måndag som alla andra. I stort sett. Ljudtkeniken var otroligt seg idag, jag är ofantligt trött på Play the funky music nu. Mögel. Gick till Willys med Sofie, Elin och Mats, hade lite kul åt Mats när han kom med sina Tom & Jerrykex och Power King, och sen "Damn, jag börjar nu", "Men Mats, har inte du prov?", "helvete!". ;D Haha. Sen åkte jag och Sofie upp på stan och skulle kolla runt lite, men det vart bara en massa skit hela tiden så vi vart lite ledsna i ögat.. :b Fastän jag var pank så köpte jag ett hårband, något måste man ju göra åt kalufsen. :b Sen tillbaka till skolan och åt mat och sen var det ensemble. Äntligen känns Angel of Harlem bra för mig! :D Funkade också finfint med Learning to fly.
Efter skolan drog jag till Gustavsvik och skulle simma, har haft påsen med grejerna i skolan i två veckor typ. :b Men tro på fan att halva bikinin ligger kvar hemma och att jag redan betalat.. Fasen vad jag vart arg. Och så skulle det ta lång tid innan bussen gick, så jag väntade på mamma istället. Fick gå runt på Aspholmen och glo, så fick mig lite motion i alla fall, men drygt som fan var det. Till slut tog jag 31:an och åte till Adolfsberg för att möta mamma en bit på vägen, fick stå utanför Parkhallen och frysa arslet av mig. Övningskörde till Ica Maxi, och sen var jag så otroligt trött att jag i stort sett vägrade att köra hem för jag trodde att jag skulle somna bakom ratten. Hem och sov. Sköööönt.
Imorgon är det ESO igen, ska till Vivalla och kolla på dans tror jag att det är. Sen ska jag, Na och Esa åka hem till Marianne och göra nåt, jag fattade aldrig var det var men ändå..


Hålla reda på:
19/10 - Konsert, "Lisa & Bo", med estetettorna klockan 19:00 i F1, Risbergska.
20/10 - Prov GEMUS, ingen sång, äta med Rynninge IK <3
23/10 - Ensembleuppspel med estetettor någon gång i F1
24/10 - FN-dagen, framträdande med kören i aulan på okänd tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0