Storm

Fredagen den 27:e oktober 2oo6, 07:29

Tog hur lång tid som helst att somna igår kväll, låg säkert vaken till halv ett. Vaknade helt av mig själv tjugo över sex imorse och var klarvaken. Jag börjar inte förrän kvart över nio men eftersom jag inte hade något bättre för mig och dessutom behövde skriva ut min saga till s-blocket så masade jag mig upp och tog kvart i åtta-bussen. Då slapp jag stressa också, blir alltid så stressad när jag tar halv nio-bussen fastän jag alltid kommer i tid. Är inte ett dugg friskare, snarare sämre men vill absolut inte missa den här dagen. Nu först är det kör och vi ska börja öva till lucia, fyyy va mysigt. ^^ På tal om lucia kom Sofie med i Örebros luciakör, grattis babe <3 (: . Sen har vi i alla fall s-block och det är överkomligt på en fredag eftersom den "bara" är två timmar idag. Sen har vi GEMUS som i sig är ett av de tråkigaste ämnena vi har, men som ändå är jävligt kul för vi har världens skönaste grupp och läraren är så bäst. Dessutom vill jag ju lära mig. Blir bara en timme idag, för tio över två ska alla sångare vara i Riografen och börja med nytt tema. Eftersom det är i Riografen skulle jag tippa på att vi ska se någon musikalfilm eller någonting ditåt, för där finns ju inget piano eller något, så det lär inte bli sång. Fan va trist egentligen, men å andra sidan är jag dålig i halsen så det är väl lika bra egentligen. Igår kom jag på bästa idén till projektarbete i trean. Man skulle kunna sätta upp en Disney-show och åka runt till låg- och mellanstadieskolor, kanske till sjukhus på barnavdelningar för riktigt sjuka barn och så typ särskolor och sånt där. Fatta vad roligt och det skulle vara så uppskattat. Walla, nu äre lov brushan. ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0