Som en skugga ur mina drömmar

Söndagen den 8:e oktober 2oo6, 22:01

Fredag.
Ingen kör, deprimerande. Men fick ju fet sovmorgon till kvart över tio så varför klaga? Lite freaky diskussioner på S-blocket, jag börjar klarar av lektionerna bättre och bättre. Helt chockad att jag klarar av GEMUS, jag är stolt. ^^ Sång, så roooliiigt, är så grymt peppad till konserten! Jag, Elin och Malin Berg ska sjunga Långsamt Farväl, det kommer säkert bli bra. Hoppas jag får det parti jag vill bara.
Hem till gammelmormor. Kollade på Idol och sådär.

Lördag. Sigge och Anton kom. Så jobbigt att se Sigge så ledsen, det var inte kul alls. Bestämde mig för att inte gå på begravningen på fredag, jag kommer inte palla. Fan, han får inte ta bort min Anton. :/ Cyklade runt i samhället..

Söndag. Åkte till Bertil i Sörbyängen. Therese och Britten kom. De verkar ta det bra. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Marieberg och mamma köpte en tröja. Som jag ska sno. :b Sen hem, duscha och så iväg till Garphyttan på sekretariatsutbildning. Drygt som satan. Sen hem och kolla på FC Z och nu Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0