Scars run deep in this tattooed body

Tisdagen den 31:a oktober 2oo6, 10:47

Nu väntas på bussen. Ska in till stan och leka med Jennifer, hon ska tattooa sig.  ^^ Sen måste vi gå och kolla på nya byxor till mig och present till mamma. Vill ha den där skjortklänningen och kjolen på Åhlens btw! Gaaah! Pengar, pengar, pengar. Men fan, får hundra extra i månaden och fick 150 spänn i spons på byxor så nu ska vi inte klaga alltför mycket. Men jag gört ändå, för det är så mycket jag vill ha denna månaden! ;D
Imorrn ska jag in till vårdcentralen klockan halv nio, stabilt. Men men, förhoppningsvis blir det nån reda på mitt muskelfäst i alla fall.

19:16 - Vilket jävla pissväder det har varit idag! Gudars! Jag och Jennifer fick stå utanför Cahara i typ en kvart för att de inte hade öppnat än, och sen när vi väl kom in så tog det aslång tid innan tatueraren var klar. Och eftersom hon valt en ny och större tatuering så tog det jättelång tid. Men läcker blev den. Det var helt sjukt kallt där inne, jag satt med jacka, långkallingar, halsduk och vantar och frös ändå arslet av mig. Vi pallade inte stan eftersom det var så dåligt väder så vi åkte ut till Marieberg istället. Käkade åp Restaurangtorget, gud vilka sura människro det är som jobbar där. Dessutom sabbade hon mitt pitabröd så det gick sönder på en gång, men det var gott i alla fall. Men dyrt.. Sedan var det byxjakt, men det gick inget bra. Vill bara ha svarta byxor nu, men det fanns det inte på Marieberg. Inga snygga i alla fall. Får ta mig en drive in på Entertainment och kolla in Cheap Mondays utbud. Men köpte i alla fall en ny Vännerfilm samt en jätteskön svart t-shirt för 50 pix på VeroModa. Men måste fortfarande köpa byxor, present till mamma och julklappar så därför tänker jag tvinga Karin att gå på stan med mig imorrn. Ändå ingen idé att åka ut till Mellösa för jag måste vakta min bror så jag kan inte vara borta hela dagen. Får se vad hon säger om det.. På torsdag ska jag förmodligen vara barnvakt åt sötaste Petter och Linn. <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0