Sämst

Tisdagen den 17:e oktober 2oo6, 19:57

Död åt denna tisdag. Höll på att dö på S-blocket, gick så sjukt segt idag. Barnplågeri att låsa in ungdomar i ett klassrum tre och en halv timme direkt på morgonen. Så får man bara inte göra. I normala fall brukar jag ju i alla fall sluta direkt efter den lektionen så jag brukar inte klaga, men nu föreföll det sig så att vi skulle ha ESO igen så jag fick inte sluta. Vi lattjade som aldrig förr på lunchrasten, jag säger bara oj oj oj. (; Sen skulle vi ha engelska men läraren lackade ur som fan när vi sa att vi måste gå tidigare för att hinna med bussen. Så hon bara stack så vi slutade astidigt. :P Jag och Elin Tengbladh höll på att garva ihjäl oss, vi fattade ingenting först. Gudars! ^^ Sen åkte jag, Ida Långh, Andrés och Kristofer upp på stan. Vi gick hur länge som helst inne på Åhléns och leksaksaffären, fan va kul vi hade. Omogna små gossar. (; Sen drog vi till Vivalla och kollade på en jättekonstig men väldigt bra repetition av en dansföreställning som vi ska se i vår helhet längre fram i höst. ESO är ett så himla lätt ämne att få MVG i, man behöver i stort sett bara vara med på alla de grejer vi gör, vilket för det mesta är att kolla på konst, lyssna på en konsert eller se någon föreställning. Hur lätt som helst, plus att vi bara har det et par gånger om året. Ska i alla fall ha ETT MVG när jag går ut. :b
Efter skolan åkte jag till Holmqvists och hämtade ut nya linser och sen var jag, Na och Esa på La Baguette och sen gick vi hem till Marianne och målade självporträtt till Anders Damberg och Anders Schreiber. Och på fredag ska hela laget till Mr Marcus och äta buffé. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0