No woman no cry

Lördagen den 14:e oktober 2oo6, 10:59

Var nog ingen otursdag igår kom jag på.. Brukar snarare vara turdagar för mig tror jag. ^^
Vaknade såklart tidigt idag också, bara för att jag får sova hur länge jag vill. Vaknade typ nio men låg och drog mig till halv elva, gött var det. ^^ Jag är duktig och käkar gröt på morgnarna, man står sig ju bra som fan på det. Och så käkar jag ton med tomater och mandariner, det är ju finfina grejer. Och mina snacks är hemmagjorda popcorn, vilket inte är särskilt onyttigt alls, och morötter med dipp gjord på lightprodukter. Niiiice är det. ;D Försöka styra upp träningen nästa vecka, blev inte mycket av det denna veckan men vafan.. Man måste få vila ibland. Blir simning på måndag i alla fall och så ska jag försöka hinna med att gymma. 
Anyways, idag blir det en riktig hemmadag. Ska städa mitt rum och utrymmet utanför, plus toaletten. Kanske rensa lite på mitt rum. Sen ska vi röja på tomten, det ska ju bli sådär lagom roligt, men jag är tvungen..  Sen blir det väl slappt ikväll.
Ge mig ett riktigt piano, goddamnit!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0