It's cold around me

Torsdagen den 26:e oktober 2oo6, 12:22

Jag hatar att vara hemma och vara sjuk. Inte för att jag är så illa däran just nu, men finns ju liksom inget att göra hemma när alla andra är i skolan och sådär. Men orkar inte ta mig utanför dörren heller. Men imorrn går jag till skolan oavsett om jag är frisk eller inte. Börja öva till lucia med kören, få tillbaka GEMUS-provet och få nytt tema på extra lång sånglektion. Won't miss for the world. Shit, det är ju lov sen. Fyyyyy va sköööönt! :D Har inget speciellt planerat, men nu ska fotbollen dra igång. Har träningsmatch på söndag mot Mellringe men jag kan ju såklart inte vara med. Sen är det träning hela veckan också men jag kommer inte deltaga förutom möjligen på söndagen då vi har gym. Eller var det efter jul kanske? Jag kommer inte ihåg men skit samma, mitt inflammerade muskelfäste förstör i alla fall.
Idag ska jag i alla fall vara duktig och städa och tvätta och sånt där, få lite plus i kanten. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0