I walk alone

Fredagen den 20:e oktober 2oo6, 22:16

Jag trodde seriöst att det var lördag imorse så jag vart skitsur när klockan ringde. Men sen förstod jag att det bara var fredag, då vart jag ännu surare, och när jag tittade ut genom fönstret och såg att det regnade ute vart jag om möjligt ännu mer nere. Men så kom jag på att det var kör idag och då vart jag glad igen. ^^ Älskar kören, så jäkla kul och ska bli så grymt kul på tisdag med två föreställningar, synd bara att vi sjunger så få sånger. Hade GEMU-prov också, men det gick faktiskt bättre än jag trott, jag trodde att det skulle vara svårare i alla fall. Nu vet jag ju i och för sig inte om jag har fått allt rätt, men det kändes bra i alla fall. ^^ Var på Mr. Marcus och käkade buffé med laget förut, grymt gott var det! Är svinigt mätt och trött, hoppas att jag kan sova ut länge imorgon, så drygt att vakna halv nio en lördag. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0