I love it

Torsdagen den 19:e oktober 2oo6, 21:17

Åh, va tragiskt att denna dag är över. Konserten var så jäkla bra, men visst var det en hel del klasskillnader, det måste jag erkänna. Höll på att gråta ett par gånger, men ibland ville man nästan hålla för öronen. Yeah. Nöjd över mitt eget framträdande i alla fall, fast jag kommer knappt ihåg någonting, vet bara att jag satte de toner jag skulle även om de första raderna vart lite skakiga från nervositeten. Men är så himla glad över att jag inte var särskilt nervös, detta var bara en bråkdel av hur nervös jag var innan jag skulle sjunga upp inför skolan och innan jag skulle sjunga första gången för min grupp. Publikstöd hade jag ju, tack för att ni kom. <3 (: Undrar om det kändes att typ halva klassen hade varit på La Baguette innan konserten, stackars de som satt längst fram i så fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0