I just can't turn off the radio

Onsdagen den 25:e oktober 2oo6, 19:27

Jag var sjukt trött när jag vaknade imorse, trots att jag sovit en massa dagen före och hade gått och lagt mig i tid som vanligt plus att jag hade sovmorgon. Mådde inte bra, men orkade inte stanna hemma från skolan nu när jag ändå ätit frukost och gjort mig iordning och allt. Åkte med Carro in, gick och lämnade väskan i skåpet och gick till idrotten, helt opeppad eftersom jag mådde dåligt, men tänkte köra ändå. Men så helt plötsligt insåg jag att jag var dum i huvudet som gick till skolan när jag inte mår bra och dessutom på en dag som jag inte har några obligatoriska lektioner förutom idrotten som jag ändå inte ska vara med på om jag är sjuk. Så kom till skolan vid tio i nio och en halvtimma senare satt jag på en buss därifrån. När jag kom hem såg jag att pappas bil var hemma, han var tydligen också sjuk så vi var sjuka tillsammans. Sovit hela dagen typ, legat och tjockat och så. Har också fått laga mat idag, kycklinglår och klyftpotatis blev det, och nog fan gick det att äta också, fastän kycklingen inte var så kryddad. Ska vara hemma imorrn också så att jag blir ordentlgit frisk till underbara fredag. ;P

I just can't turn off the radio because of;
Kent - Sverige
Kent - Järnspöken
Lars Winnerbäck - Ingen soldat
Håkan Hellström - Luften bor i mina steg
Håkan Hellström - Visa vid vindens ängar
Håkan Hellström - Jag ger dig min morgon
Håkan Hellström - Den fulaste flickan i världen
Ne Yo - So sick (även i tjejversion)
Lisa Nilsson - Handens fem fingrar
And then I turned seven - I miss you
Three doors down - Be like that
Breaking Benjamin - Diary of Jane
Breaking Benjamin - Forget it
Stone sour - Through Glass
Christina Aguilera - Hurt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0