I don't wanna do this anymore

Lördagen den 28:e oktober 2oo6, 17:00

Usch, är så bäversjuk att jag bara vill dö. Typ. Igår funkade inte internet, skoja inte att man fick lite lätt panik, för vem visste hur lång tid det skulle hålla i sig? Men det var tydligen bara routern som skickar ut bredbandet till alla våra datorer som var trasig så internet funkar endast på pappas dator nu, men det får duga för tillfället. Bättre än ingenting.
Igår var det en väldigt jobbig dag måste jag säga och jag ångrade lite att jag gick till skolan fastän jag var sjuk. Kören gick så sämst så det är inte sant, kunde inga av låtarna och kunde inte sjunga men det blir säkert bra. Har fått ut de flesta på noterna i alla fall. Fick VG på GEMUS-provet! ;D Yeah. Kollade på Chess på sången, temat är alltså musikaler vilket ska bli grymt kul för det finns så många otroligt bra musikaler och så är ju faktiskt Disneyfilmer en slags musikal så det finns massor att välja på. Eftersom internet var kaputt igår så blev det en tv-kväll med Idol och sådär. Dög ju det med.
Idag vart det till att åka in till stan och kolla skor. Alla jag hittade var antinmgen för stora, för små eller för dyra så det gick inget bra. Så var jag ju inte superpigg på att gå på stan helt osminkad och ful och sjuk. En plugg till keyboarden vart det i alla fall, alltid något.. Har sovit hela eftermiddagen, har ingen hög feber men det känns desto mer. Ibland är det ju så.
Imorgon ska jag åka in och kolla på Rynninge - Mellringe Eker. Ska bli skoj, förmodligen kommer jag ju att se några av de nya tjejerna spela. Själv kan jag ju tyvärr inte spela, dels för att jag är sjuk och dels för att mitt misstänka inflammerade muskelfäste i höften vägrar ge med sig. Men ska i alla fall åka till vårdcentralen och kolla upp det så småningom. Något jag också ska göra är att anmäla mig till en prova-på-kör som ska hålla julkonsert den tionde december. Dessutom ska mamma anmäla oss till en annan julkonsert så förhoppningsvis blir det en hel del sjunga till vintern. Och har jag riktig tur får jag vara med i Svart på vitt också. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0