Hunger

Torsdagen den 12:e oktober 2oo6, 09:52

Ännu en torsdag. Hade resurstid själv med Martina först, och sen trillade även Malin och Elin in. Gick fan inte bra idag, känns inte alls särskilt bra inför konserten. Det lät hemskt. Och jag kommer säkert bli sjuk.. Fint att vara dålig i halsen nä rman ska ta de högsta tonerna, yei. Men genrep imorrn, får hoppas att det går bättre då. Och så ska vi försöka hitta ett övningsrum idag. Jag blir alltid lika glad när jag lär mig nya låtar på pianot. ^^ Nu kan jag också Total Eclipse of the Heart, Girl in the Mirror och I'm Not a Girl, Not Yet a Woman. :D Måste ha ett piano idag.. Tycker inte om mitt.. Det ska vara på riktigt! Men ska ju få en halvakustisk gitarr snart i alla fall. (: De måste bli lite dampiga på mig på ensemblen eftersom jag är så dålig.. :P Men nu få rjag väl ta mig i kragen och lära mig.
Jag har till och med blivit pepp på att gymma, vetefan hur det kan komma sig. Men ska nog försöka utnyttja skolans gym om det är öppet nån tid efter att jag slutat tidigt eller sådär. Simma blir ju långtråkigt. Men måste ju utnyttja kortet också. Men det räcker ju till januari. 
Måste städa när jag kommer hem. Kuljul.
En del människor är bara patetiska. Människor ljuger och förvirrar, så är det bara. I hate it!


There's a girl in my mirror, I wonder who she is?
Sometimes I think I know her, sometimes I really wish I did
There's a story in her eyes, lullabies and goodbyes
When she's looking back at me I can tell her heart is broken, easily
'Cause the girl in my mirror is crying tonight
And there's nothing I can tell her to make her feel all right
Oh, the girl in my mirror is crying 'cause of you
And I wish there was something I could do

 If I could I would tell her not to be afraid
The pain that she's feeling, the sense of loneliness will fade
So dry your tears and rest assured, love will find you like before
When she's looking back at me I can tell nothing ever works that easily
'Cause the girl in my mirror is crying tonight
And there's nothing I can tell her to make her feel all right
Oh, the girl in my mirror is crying 'cause of you
And I wish there was something
I wish there was something
Oh, I wish there was something i could do
I can't believe it's part of me
That the girl in the mirror
The girl in the mirror is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0