Hes hest

Söndagen den 22:a oktober 2oo6, 13:47

Roligaste kvällen på länge igår alltså. Shit mannen. Först åkte jag och Anna och handlade dricka och dippgrejer och sen blev det morötter och dipp för hels slanten, och så kollades det på Boattrip. Sen kom karaokeskivan fram, OMG. Det var ingen sån där vanlig karaokeskiva med kända hitlåtar utan detta var mer eller mindre folkvisor som typ Jag tror på sommaren, Dagny och Mälarökyrka, men det gick bar det med. Lite improviserat och med snygga dialekter, yeah. Hade min sångpedagog hört mig igår kväll skulel hon kutta mig från gruppen, det lät hemsky. :P Och så var jag sådär allergisk mot Annas katt Nisse, eller ja, han heter Ludde, men för mig är det en Nisse, så jag var sådär skönt tjock i halsen. :P Ja jävlar, det var grejer det. Sen kom Marie och Janne hem och då kollade vi allihopa på Fråga Anders och Måns. :P Hahaha, bäst. Sen åkte jag hem i regnet klockan halv två på natten. Jag vart dyngsur.
Sov till tolv idag, så jäkla skönt. Har städat. Söndagar har tydligen blivit officiell städdag hos familjen Svensson. Men det gör inte så mycket, det är rätt soft att städa om man ändå inte har nåt bättre för sig. Jag har till och med sorterat bland alla mina VHS och DVD. Goodie.
Imorgon är det lunchkonsert med ensemblen, fasen va roligt. ^^ Inte för att jag behöver göra så mycket, men ändå. Har tre ackord på pianot som jag spelar i refränger och i ett stick och sen ska jag lägga stämma på en vers och sen doa på sista versen. Det kommer bli askul och så ska det bli kul att höra på alla andra grupper. (: Och på tisdag är det ju FN-dagen så då är det kören hela dagen, myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0