Fråga Olle

Onsdagen den 18:e oktober 2oo6, 19:50

Gymmade på idrotten idag, jag var klen som en liten påwnihest. Men ska jobba på det. (; Kanske att man skulle försöka ta sig tid att gå på Sportzone. Jaja, vi blev i alla fall inte utskickade från engelskan idag. Struntade i lunchen, kollade på Fråga Olle istället, han var och föreläste i aulan. Kung är han tamejfan! ^^ Mitt i showen fick jag, Elin, Malin och Jenny gå ifrån eftersom vi hade resurstid med Cia, men vi hann se efteråt också. Hem och sov.
Känns mycket bra inför konserten imorgon, har två resurstider imorgon också. Ska bli skoj, förhoppningsvis blir jag inte alltför nervös. Får ju värma upp med att köra på typ fyra låtar först så man borde liksom vänja sig.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0