Ett spöke från döda drömmar

Tisdagen den 10:e oktober 2oo6, 19:57

Fetingsovmorgon, men vaknade vid nio. Hade inget att göra så tänkte ta tolv-bussen, men missade den precis. Blev till att ta två-bussen. Kollade på en massa konst, var helt okej, det gick snabbt men var rädd att jag skulle ta sönder en massa. Sen bussen hem, satt och snackade med Erica och Rebecca (som nu är sjukt lik Sara!). Sov. Fortfarande trött. Mår inget bra. Skit också. Har svårt att andas och helt uppe i varv fastän jag sovit flera timmar. Fattar inte vad det är med mig. Goddamn. Ingen lust med skola imorrn, men vill ändå. Jag vill bara slå mig själv medvetslös, få minnesförlust och sen starta om eller nåt.

I MP3:n

Kent - Järnspöken. Åh, I love. "Var det dig jag såg, somen skugga ur mina drömmar?" Gudars.
Bonnie Raitt - Can't make you love me. Myslåt.
Breaking Benjamin - Forget it. Perfekt som bakgrund i tv..
Coldplay - The Scientist. Den är fortfarande grymt bra, jag älskar pianot i bakgrunden.
Eskobar feat. Heather Nova - Someone new. Ännu en låt man inte tröttnar på.
Goo Goo Dolls - Iris. Blev kär i den igen när markus sjöng den i Idol.
Håkan Hellström - Den fulaste flickan i världen. Det må så vara att han inte är kung på att sjunga men kung på låttexter är han banne mig.
Sick Puppies - All the same. Åh, me like.
Stone Sour - Through Glass. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0