Baka baka liten kaka..

Måndagen den 30:e oktober 2oo6, 17:07

Idag kära vänner har jag lekt med min bästaste Anna. ^^ Precis som vanligt vart det en massa sköna kommentarer, mindre skön sång och en massa massa fnitter. Ärligt talat så finns det nog ingen som kan få mig att garva som den tjejen. Love! ;D I alla fall så fick vi för oss att vi skulle ta och baka lite. Så det gjorde vi. Gick ut och plockade äpplen direkt från trädet och la dem i min lillebrorsas Plutokeps, vilket inte uppskattades. Sen bakade vi en mycket elegant äppelpaj, men vi var inte riktigt nöjda där så vi bestämde oss för att göra något så komplicerat som Syltbollar. Det ska inte vara så svårt, men tydligen så var det jättesvårt för jag har aldrig sett några fulare kakor än de vi avlade fram i ugnen. På det stora hela så såg de ut som spyor, sylten hade åkt ur varenda kaka. De var inte särskilt goda heller, men de var ju glutenfria så vi tyckte att vi varit duktiga ändå.
Imorgon ska jag leka med Jennifer. ^^ Hon ska tatuera sig, så jag ska vara med som moraliskt stöd och sen ska vi käka lite och sådär. Så blir det väl stan kan jag tro. Myspys. Ska försöka komma ihåg att lämna tillbaka hennes filmer. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0