Aaaattjooo

Måndagen den 23:e oktober 2oo6, 16:38

Ja fifan, idag var det lunchkonsert med ensemblegrupperna. Sjukt taggad var jag. Grymt besviken över att vår grupp inte ville ställa upp. Visserligen var två sjuka men det hade ordnat sig ändå. Fast lite skönt att vi slapp eftersom jag inte var så supertaggad på att ta ett solo utan att ha förberett mig mentalt innan. Men jag hittade ett ägg istället, så jag satt och körde med det till alla låtar, det gick fan bra. ^^ En del grupper var i alla fall riktigt bra, men en del var rent bedrövliga måste jag säga.
Varit hemma hos Jennifer och glassat en stund, är sjukt allergisk mot hennes djur nu, har nysit säkert femtio gånger de senaste tre timmarna. Usch. Fast det är rätt skönt att nysa i och för sig. :b
Ikväll blir det väl till att försöka komma på en saga, men det går fan inte. Kommer aldrig hinna bli klar med den tills på fredag, kommer få plugga asset av mig.
Imorgon är det ju då FN-dagen, har sett fram emot detta länge. Två låtar ska vi framföra med A-kören och en ska vi köra tillsammans med B-kören. Sen blir det massa sjukt bra danser och lite tal och sådär, så det blir säkert trevligt. Det bästa är att man har två föreställningar, så man får njuta dubbelt. ^^ Pratade förresten med Johanna igår och hon ska skumma i om jag kan få prova in mig till kören Svart på vitt, vore så sjukt kul om jag fick vara med, de är ju asduktiga.
Snart börjar fotbollen igen också, men såklart kommer jag inte kunna vara med nu ibörjan efter som mitt fucking muskelfäste inte är på långa vägar läkt än. >< Måste till doktorn. Kolla upp både det ena och det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0