you say you love me so why ain't you here?

Tisdagen den sjunde november tjugohundrasex

Femtontolv:
Jag säger bara en sak. Idag är jag TRÖTT! Somnade på S-blocket när vi kollade på film om grekisk teater. Lasse satt brevid mig men han märkte ingenting. :P Det jävla S-blocket höll på i en evighet och inte vart det bättre av att de hade glömt dra tillbaka klockan så att man hela tiden trodde att klockan var en timma mer än den var. Usch. Åkte hem och sov sen i alla fall, hade gärna sovit mer men vart så förbannad på tv:n så jag var tvungen att gå upp. Men jag är fortfarande astrött, jag får väl sova på bussen in till stan sen. Ska ju börja i nya kören nu. ^-^ Rowligt verrä. ;P

Tjugotvåtio: Jag ångrar mig inte en sekund. Holy crap va kul det var! Det var visserligen jag, en tjej som heter Matilda och en massa tanter, men det var riktigt bra ändå. Roliga låtar, schysst folk och jag har redan blivit tillfrågad om att gå med i en annan kör, en jättestor kör på hundrafemtio pers. Tror allt att jag ska testa den också. ^^ I like it!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0