With you I fall so fast

Lördagen den artonde november tjugohundrasex

Tolvtjugoåtta:
Vaknade typ halv nio imorse, men jag orkade inte gå upp så jag försökte somna om och det gick efter mycket om och men. Hade såna där sjuka drömmar när jag verkligen tror att det var sant, sjukt läskigt är det. Gosh. Psychic. Ew.
Idag blir det till att hjälpa mamma att göra iordning inför hennes fyrtioårsfest och till kvällen blir det till att sitta barnvakt åt Petter och Linn tillsammans med Marcus och Tåwmi. ^-^ Mysigt kommer det bli. Sen så ska Tåwmi sova här, I think, liksom världens skönaste Mia och Jonas. Det blir fullt hus imorrn bitti. :b Men det blir myspys.
Nu ska jag lägga mig i badet och sen städa lite. Inte för att det finns så mycket att göra, men lite dammsugning är aldrig fel och toaletten kan aldrig städas för mycket. Om man ska tro på mamma alltså. :b
Ny låt på ingång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0