Tisdag, tisdag, underbara tisdag

Tisdagen den tjugoförsta november tjugohundrasex

Trettonfemton:
Fy fabian va trött jag var imorse, men det var ett smart drag av mig att fortsätta ställa klockan på kvart i sju fastän jag ställt fram den för då blir det inte så mycket dötid hemma.
Soft S-block idag, jag, Lina, Anton, Mats och Nicklas satt och kollade på Atlantis eftersom jag, Lina & Anton har grupparbete om det. Slutade typ en halvtimma tidigare också, gick och kollade på estettvåornas underbara konsert istället. Grymt bra var den, massa bra låtar och proffsigt var det. Me like.
Nu är det engelska, men det är bara för att det är ESO sen. Våra kära dansare ska ha uppvisning för oss.
Sen blir det snabbt hem och käka och så och sen in till älskade kören. Wohooo.
Bästaste kvällen hos Tåwmi igår, myspys (: <3

Sjuttontjugosju: Åkte femhundratjugotrean hem idag, trodde fan att jag skulle få åka till Garphyttan för bussen körde förbi avfartsvägen vid Latorp, jag ba vafan.. Men sen åkte den in Lögardammsvägen och det var tur för den. Sen när jag väl kommit av bussen ser jag att den börjar svänga av neråt i Vintrosa istället för upp mot Lannafors, men sen svängde den rätt. Undrar hur nykter busschaffisen var som körde fel två gånger på samma tur..

Tjugoettrettiofem: Okej, så min bror blev nedslagen idag och hotad med ett baseballträ.. Fan va.. najs. Inte. Fast på ett sätt är jag inte förvånad, ungen har ju en stor käft men ändå, jag står inte ut med folk som slåss. Jag skulle bli jättearg om min bror slog någon, om det nu inte var i självförsvar.
Jaja. Imorgon är det onsdag, och jag ska försöka vara med på idrotten, förhoppningsvis finns det nåt som passar min rygg. Har haft för mycket frånvaro nu. Sen ska vi till Vivalla på klassrådstiden, kolla på samma föreställning som vi tittade på för ett par veckor sen men bara såg en repetition av. Sen ska jag till sjukgymnasten och förhoppningsvis leka med Tåwmi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0