Osocial

Fredagen den sjuttonde november tjugohundrasex

Tjugonollfem:
Gosh va trött jag var imorse. Men det var bara att hiva sig upp och fixa med champagnefrukost på sängen till mamma som fyller 40. Lite dåligt samvete får man när man knappt köpte nåt till pappa, "var med" på mammas present, medan mamma fick massa presenter. Men så är det ju bra mycket lättare att handla till mamma, köper man till pappa blir det bara tråkgia grejer ändå. Men jag vet i alla fall vad jag ska köpa i julklapp, om det finns kvar. ^^
Jag kan ju säga som så att Björn favoriserar elever, speciellt de som gått på Karl-Johan eller som han har nån anknytning till. Blah.
Fick reda på grupperna till grupparbetet på S-blocket; jag, Anton och Lina ska jobba om Atlantis. Det blir bra. ^^
Jag fattar inte hur man kan ha så oftattbart kul på gehörs- och musikläran som vi har, alltså jag håller på att dö av skratt varje gång. Dan in my heart! ;D Haha. Geez. Det bästa är att jag tycker att det är lätt och att jag fattar bara vi går igenom. Fast det vore bra synd om vi grupperar om till tvåan, för jag tror att jag kommer hamna i en bättre grupp och då kanske man får typ Björn. Sådär überseriöst liksom.
Gick jättebra på sången idag, så himla skönt att jag äntligen vågar sjunga ut och allt. Supernöjd med låten också, den är så äkta jag och sa bli så kul att sjunga den på konserten. Hoppas att jag kan få sjunga den själv också..
Massa släkt här idag eftersom mamma fyller, men jag har tjänat trehundra spänn på det. :b Fick tvåhundra kronor på presentkort av Britten & Mats för jag hade tydligen inte fått nån födelsedagspresent av dem och så fick jag en hundring av gammelmormor som jag alltid får. ^^ Känns ju bra med tanke på att jag just nu äger 52 kronor. :b Är typ astrött, jag pallar inte vara social men det är bara farmor & farfar och så Conny och Vicko som är här så jag kan sitta vid datorn med gott samvete. :b Haha.
Jag måste bara tillägga att det är underbart att spela på ett riktigt piano, me like! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0