Nacke

Tisdagen den fjortonde november tjugohundrasex

Tjugotvånolltre:
Riktigt skön dag. Hade bara kort S-block, sen iväg till Svänghjulet och tittade på Martin Mutters "Zapp". Riktigt underhållande fastän den var gjort för mellanstadiet. Sen satt vi i språklabbet på engelskan och lekte med program på datorn, jag kunde inte koncentrera mig så det gick typ sämst. Sen hade vi ESO, men det var bara två ensemblegrupper som spelade, sen fick vi gå. Hann med femhundratjugotrean kvart över fyra men den tog hur lång tid som helst på sig så jag hann vara hemma tjugo minuter och slänga i mig några rostade mackor, sen var det bara att slänga sig iväg till bussen igen. Hann springa till Entré och köpa present till mamma och till Gottis och lösa ut trisslotterna på fem minuter, det var starkt jobbat. Sen sjuan ut till Björkhaga, mörkt som fan var det så jag såg ingenting och inte var det upplåst i kyrkan heller så jag fick fortsätta promenera i mina grymt obekväma skor. Sen var det kör i alla fall, massa beröm fick jag, det tackar jag för. ^^ Ska förmodligen börja i gospelkören och vanliga kören som är på torsdagar, fan va härligt med kör i fyra timmar. ^^ Ska snacka med Henrik om det. Jag har svinigt ont i nacken förresten, det är icke stabilt. Men jag är ledig imorrn i alla fall, det är väldigt stabilt. Ska försöka städa det sista och sådär. Sen ska jag in till stan och hämta Tåwmi bumbi, så ska vi leka och kolla på That '70s show. Filmpower! ;D  Mysigt som fasen blir det vill jag lova. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0