Mr Play-it-safe

Onsdagen den femtonde november tjugohundrasex

Tolvnollnio:
Åh, va härligt att äntligen få sova ut ordentligt. Sov till och med till över elva idag. ^^ Lärarna hade visst konferens idag så det var inga lektioner efter klockan tolv och eftersom jag bara har idrott som obligatorisk lektion innan tolv och jag ändå inte kan vara med så tog jag mig friheten att vara ledig idag. Tror att jag har skön dag imorgon också, jag har för mig att det inte är någon idrott sista lektionen så jag behöver bara åka in på resurstiden och livskunskapen. Just jävlar, ska ju ha med mig Don't worry be happy till livskunskapen. Vet inte vart den är men får väl leta. :b
Idag blir det till att städa lite, slå in mammas presenter och sen är det mysdag med Tåwmi. ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0