Mår inget bra

Torsdagen den tjugotredje november tjugohundrasex

Elvanollnoll:
Tåwmi<3 och jag hade inte flyt med bussarna igår. Första bussen åkte förbi oss för att den inte såg oss i dimman, plus att vi trodde att det var en lastbil. Och den andra bussen var väldigt försenad. Sirpa trodde inte på Tåwmi<3 heller när han sa att han missat bussen, det var lite kul. :b
 Var så grymt trött imorse och är det fortfarande. Börjar bli sjuk och det kände jag redan igår när jag var på teatern, somnade till och med. (A) Alla sångare ska kolla på the Phantom of the Opera i etermiddag men jag åker hem och sover istället. Sen ska jag till Linn för hon fyller sex år idag. ^^ <3
Imorgon ska jag och Tåwmi<3 kolla på mitt gamla handbollslag som spelar i Nora. (:

Tjugofyrtiotvå: Usch, mår inget bra alls. Åkte hem och sov. Åt massa onyttigt hos Linn men det var übergott. ^^ Fixat massa låtar, finfint. Ska inte vara med på sången imorrn, sjukanmäler mig. Synd att jag inte har tid att sjukanmäla mig hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0