Jävla ljudteknikshelvete

Måndagen den tjugosjunde november tjugohundrasex

Nollåttafyrtiotvå: Blah, sov sämst inatt, saknade min bebis. Eller ja, det kanske inte var därför jag vaknade hela tiden men det var då sannerligen därför jag inte kunde somna. (A) Hatar äckelljudtekniken, i alla fall nu när vi sitter och mixar. Fast det är klart, det är väl lika bra att börja med det tråkigaste. 
Sen blir det upp på stan och leta lite kläder, som vanligt. Jag är shopaholic på riktigt alltså, jag blir lycklig av materiella saker. :b Awww. Men inget onyttig eller onödigt idag, ICKE! Nej. 
Ensemble idag! Wohooo, I like. Fast min grupp är sämst, och då inte bara på instrumenten utan de vill inte göra något heller. Who the hell vill inte ha konsert liksom?! :O Och ingen är seriös, eller det är typ Franz och jag. Och när Franz börjar vara seriös, då är det fan illa. Men jag kämpar på, fö rjag SKA komma in på musikhögskolan, annars tar jag livet av mig på riktigt alltså..
I eftermiddag kommer Tåwmi<3 hem till mig, åhsåmys. ^-^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0