Jag har inte tid att vara sjuk

Tisdagen den tjugoåttonde november tjugohundrasex

Nollniotjugotre:
Fick värsta cp-låten på ensemblen igår, eller den var rätt okej när man väl körde men den var rätt platt. Och låg! Jag som sjunger i högsta tonarten skulle nu sjunga i lägsta, jag ba vafan.. Men det fixar jag. (;
Tog hur lång tid som helst när jag och Tåwmi skulle fixa en parfym, expiditen visste inte vad hon snackade om.. Men när vi väl kom hem kollade vi på Ensam Hemma, och jag höll på att frysa ihjäl fastän jag tydligen var jättevarm. Kanske hållerpå att bli ordentligt sjuk, har i alla fall jätteont i halsen och huvudet, men det hade jag förra veckan också och det vart inget med det. Men vi får väl se. Jag har i alla fall inte tid med sånt.
Nu är det i alla fall S-block, håller på med vårat grupparbete. Det går rätt bra tror jag, jag har bara skrivit ut mina anteckningar men det är ju lite de andras ansvar också. Vet inte riktigt vad de hålls med just nu.
Sen ska jag leka med Karin och Jennifer och sen blir det till kören, men det kommer gå sämst eftersom jag är dåligt i halsen men vill inte skippa det.

Trettonfemtiotre: Jag är hos Jennifer. Hon diskar och jag hr ont i huvet och är trött. Jag var värsta fettot förut och käkade en skål soppa och sex limpmackor. :b Gosh! Snart trillar nog Karin in också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0