Ironic

Onsdagen den åttonde november tjugohundrasex

Sextontrettiosex:
Jag tänkte vara lite smart imorse och byta om till idrotten hemma, men när jag kommer dit så skulle vi inte ens vara ombytta för vi skulle ha teori om hälsa. Drygt som fan, men det var skönt att softa i mjukisbyxor i alla fall. ^^ Men sen känd ejag att jag inte pallade att ha engelska eftersom jag inte behöver gå på det och efter det var det bara klassråd och där sägs det aldrig något vettigt ändå så jag åkte upp på stan och köpte present till mamma och sen åkte jag hem. Gissa vad jag gjorde? SOV! Wey. Det måste vara fel på mig tamejfan. Jaja. Hemma ensam med bror, mamma och pappa är på vinkurs så jag får stå för mat och sånt idag. Orka. :b Men måste banne mig städa på mitt rum, ser förjävligt ut. Usch.
Imorrn blir det fika och Melody Club med Tåwmi bumbi. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0