In the arms of an angel

Söndagen den tjugosjätte november tjugohundrasex

Elvatrettioåtta:
Äntligen sovit ut en morgon, sov ända till halv elva. Men jag orkade ändå inte gå upp så jag stannade kvar i sängen och läste Sune, haha. :b
Söndagslunch hos farmor idag, snälla rare Gud, gör så att farbror med familj också kommer så att det blir lite livat. :b Nej, fy, vad elak jag är..
Ska försöka göra lite nytta här hemma idag, städa och tvätta och greja. Det är faktiskt rätt avkopplande att städa, bara det är man själv som har tagit initiativet så att det inte är för att man är tvingad av en mor som jagar en med högaffel. Söndagar eller möjligtvis lördagar är perfekta städdagar, såvida man inte har en massa annat inplanerat just den dagen. Speciellt söndagar är bra, för då har man oftast inget bättre att ta sig för och söndagar brukar vara så långtråkiga. Förut ville man väl kanske inte att det skulle bli måndag, eftersom skolan var pest och pina, men nuförtiden älskar jag måndagar. ^^ Och speciellt imorrn för då får jag gowsa med Tåwmi igen. <3 ^^
Jag har bestämt mig för att skrota idén med att köpa dator, jag kommer i alla fall inte få den förrän jag fyller femtio, så jag ska använda pengarna till bra shopping istället. Bra shopping innebär att köpa saker som jag behöver och inte använda till onödiga saker såsom godis och mat och sånt där. Utan det ska vara väl övervägda beslut om saker som jag kommer att använda. Kläder kan nästan aldrig bli fel, heller inte skor. Och smink är ju helt okej att kunna köpa lite dyrare saker av. Och nu till vintertider behövs det ju köpas både ytterkläder och julklappar. Hell yeah.   

Sjuttonfyrtiosex: Jag är så mätt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Först åt jag sjukt mycket mat, sen var det en massa efterrätt på det och som om inte det var nog så vart det fika sen också. Gudars, jag måste ha gått upp minst två kilo på denna eftermiddag. Men gott var det. :b
Nu blir det väl till att titta på Harry Potter, jag gillar't. Tjocka lite mer. ;D Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0