I know you don't feel pretty even though you are

Torsdagen den sista november tjugohundrasex

Nollnionolltre:
Abooo, vaknade runt åtta av en mardröm, som jag för övrigt drömt hela natten. Typiska feberdrömmar. Hatar att vakna tidigt när man får sova ut, det känns så värdelöst. Fast jag kommer säkert kunna sova om några timmar om jag lägger mig i soffan och jäser.
Sjuk idag med, har inte tagit febern än dock. Men jag måste absolut till skolan imorrn. Det finns inte på kartan att vara hemma imorrn, det hinner jag inte. Kören är asviktig, S-blocket kanske vi ska redovisa på, GEMU kan man inte missa två gånger i rad och sången känns också viktig. Och är jag hemma imorrn blir det inget med att gå ut och äta och det SKA jag göra. ^^
Tåwmi<3 kommer hit sen i alla fall, alltid nåt. Eller typ väldigt mycket. ^^

Elvanollsju: Fett dryg dag. Finns absolut ingenting att göra. Jag har diskat, plockat ur diskmaskinen, städat, tvättat och allting. Men får väl uppehålla mig på mitt rum och sådär. Kolla film, toaletten kan man ju alltid städa. :b Fan va tragisk jag är. Men jag har i alla fall skickat iväg mail till Kilsbergen, så får vi se om det finns nåt extrajobb där senare.

Tolvnollåtta: Det är skönt att göra av med pappas pengar. Har varit på Ica och handlat lite förnödenheter; bröd, apelsiner, smör, godis, pizza, tidning och tuggummi. :b Haha. Jag gillar't. ;D Snart blir det till att tjocka i sig pizzan och kolla på Da Vinci-koden med Marcus. ^^

Tjugoettfemtiofem: Underbar kväll med älsk. Åhsåmys.
Har huvudvärk. Ska gå och lägga mig med min SOLO snart så man är någorlunda utvilad tills imorgon. Ska ha osminkad debut imorgon. Palla sminka sig när man är sjuk. Dessutom är det skönt och bara hyn inte är helt wack så är det inte så hemsky. Blir myskläder och hela kittet. Hoppas jag slipper redovisa, det är jobbigt.. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0