I don't wanna be

Torsdagen den andra november tjugohundrasex

Sextonfyrtioåtta:
Imorse väcktes jag av att det hamnade en tjock liten bebis på min mage. Ett väldigt angenämt sätt att vakna på fakiskt måste jag säga. Mindre angenämt när han började gallskrika och inte slutade förrän jag gick runt och bar på honom, han började skrika igen så fort man satte sig ner. Sen somnade han i alla fall sött när mamma kom tillbaka. Och då kunde även jag sova vidare. Sen gick jag, mamma, Linn och Petter ut på promenad, himla skönt var det, fast kallt. Mysdag med småungarna, helt klart. <3
Har sabbat knät igen, känns ju jävligt fint. Måste verkligen kolla upp det nu för såhär kan jag inte ha det. just nu kan jag gå men det känns som fan i många vinklar. 
Har anmält mig till en nyuppstartad kör nu, ska bli riktigt skoj! Så alla som vill lyssna på mig kan ju komma till Längbro kyrka den tionde december. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0