I don't know how to love him

Fredagen den tionde november tjugohundrasex

Tjugotvåtretton:
Idag var det en bra fredag, trots s-block. Lika kul som vanligt på GEMU, fattar inte varför för det är ju egentligen det tråkigaste ämnet man kan ha men vi har så jäkla kul verkligen. Abow. Fick bästa låten på sången, Martina hade valt ut Don't know how to love him från Jesus Christ Superstar till mig. Första tänkte jag ba shit, nej, den här verkar inget bra men den var klart bäst och jag är supernöjd. Sen upp på stan och mötte Tommy på resecentrum, så gick vi till McDonalds och käkade lite och sen såg vi på World Trade Center. Finfint. Sen när jag hade dumpat av honom på hans buss var det fortfarande tjugo minuter kvar tills min buss skulle gå så jag knallade iväg till Ekershallen och köpte en chokladkaka. ^^ Men nu är jag hemma och lyssnar in mig på låten och är hungrig.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0