I can't make you love me if you don't

Måndagen den trettonde november tjugohundrasex

Tiotrettiofyra:
Yeah, jag försov mig imorse, men det var bara för att jag råkade knappa in fel på mobilen. Skulle gått upp kvart i sju men klockan stod på kvart i åtta och då går min buss så det var inte mycket att göra nåt åt. Hade ju kunnat åka in med halv niobussen men det ahde varit väldigt onödigt, dels eftersom det bara hade varit max en halvtimme kvar på ljudtekniken och dels för att det ändå var två och en halv timmes håltimma efter det. Så jag åker in till ensemblen tjugo över tolv istället, men får åka in tio över elva. :b I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten och kolla upp mitt knä och min rygg. Gött. Sen ska jag förhoppningsvis till Jennifer och sen åka till fotbollen och snacka med Anders och Marianne. Blir ju förmodligen ingen tränign än på ett tag.
Igår hade jag och Tåwmi mysdag, det var mysigt. ^^ Kollade på Sune och Vänner och så vart vi tvingade att fika med mamma och pappa, men vi överlevde. Det var värsta stjärnklart när jag skulle följa honom till bussen, det var mys. ^^ Men bussen var assen så det vart lite stress eftersom det skulle passas en buss i stan också, men det gick ju bra. ^^ <3

Artonfemtiosju: Sjukt frustrerad på ensemblen, låten ville sig verkligen inte fastän upplägget var väldigt enkelt. Men Ola måste alltid krångla till det, kunde ju lika gärna ha lagt blockackord. Jaja. Mötte Karin på bussen så honoch jag tog sällskap ner på leksaksaffären där Jennifer jobbar och åke sen hem till Karin och mös lite tills mamma kom och hämtade mig. Gick inget bra hos sjukgymnasten, de hittade inga direkta fel vilket i och frö sig var bra men det var tydligen fel på leder och grejer och så låg nerver i kläm så de tycklte inte att jag skulle spela fotboll ner så det ska ju bli jättekul att behöva säga det till Anders och Marianne. Men ändå skönt på nåt sätt. Ska börja på pilates och så gymma och simma. Men fixar det efter jul, ska bara ta det lugnt och bli ordentligt frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0