En bra torsdag

Torsdagen den nionde november tjugohundrasex

Elvanolltvå:
Idag vaknade jag och kände att det för en gångs skull var en bra torsdag. Duschade, fixade gröt till frukost, men sen när jag skulle börja göra mig iordning gick strömmen. I vanliga fall skulle jag ha fått panik, men idag var jag så smart att jag kom på en lösning. Jag skulle helt enkelt bara tända lite ljus i rummet så att jag såg någorlunda. Men precis när jag skulle tända ljusen kom strömmen tillbaka, det var ju bra. Sen gick jag till bussen och idag var Becca på bussen igen, för sällan man ses annars. Struntade i att ta den tidiga sexton, var tvungen att gå till Ica och införskaffa lite förnödenheter. :b Fick sällskap av Emelie Brodin, schyrre. Sen orkade jag inte vänta på nästa sexton så jag tog sjuan istället och jag hann precis till livskunskapen. Riktigt kul hade vi idag, jag fick spela mobbad och sådär. Sebbe, jag, Kristofer och Lina ;D Haha. För kul har vi haft. ^^ Nu är det emellertid datakunskap och det är lika drygt som vanligt, men som tur var så hade jag idrottsuppgift att göra. Jag ser datakunskapen som min pluggtimme. Goodie. Ska nog till och med jobba lite på matten i eftermiddag om jag inte följer med gänget ut till Rosen. Men kan inte vara med på idrotten idag, så får väl säkert sitta med skrivuppgifter, palla. Men ingen idé att åka hem, ska ju ändå upp på stan sen och fika med bästaste Tåwmi bumbi. ^^ Sen ska vi kolla på Melody Club på Najz Prajz så detta blir en finfin torsdag. ^-^  

Nittontjugotre: Detta gick ju åt skogen, men det är sånt som händer mig. Alltid jag. Gosh. Gick i alla fall runt på stan med massa trevliga tjejer. es06, jag gillar't.

An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
Isn't it ironic?
Don't you think?

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
But who would've thought?
It figures

Mr. Play it Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids goodbye
He waited his whole damn life to take that flight
As the plane crashed down he thought, "well isn't this nice?"
And isn't it ironic?
Don't you think?

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
But who would've thought?
It figures

Well, life has a funny way of sneaking up on you when you think you're OK and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when everything's gone wrong and everything blows up in your face

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams and then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic?
Don't you think?
A little too ironic and I really do think..

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
But who would've thought?
It figures

Life has a funny way of sneaking up on you
Life has a funy, funny way of helping you out
Helping you out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0