Duka din veranda till fest

Måndagen den sjätte november tjugohundrasex

Femtonfyrtioåtta:
Skola idag igen. Spelade in en ensemblegrupp på ljudtekniken. Det var väldigt segt för det var bara Jonas som fixade med allt, men var ju rätt intressant i alla fall. Sen åkte jag och Sofie upp på stan. Jag har slopat den här idén med att köpa jeans denna månaden, för jag hittar inga som jag vill ha. Så jag köper efter jul istället så man förjoppningsvis har lite pengar att handla för. Nu handlade jag visserligen i alla fall, en klänning och en snickarkjolsdress och stora hårspännen. Jag är nöjd, det där är ju sånt jag inte har mycket av, eller inget alls rättare sagt. Så var det att åka tillbaka och äta lunch och sen ensemble. Äntligen en ny BRA låt, Eagle-Eye Cherry's When Mermaid's Cry. Jättebra vart den, spelade piano första omgången och sen sjöng jag och Emma. Lovely. Satt och snackade massa minnen från Vasa med Sandra VB på bussen hem, mysigt värre. ^^ Nu ska jag lägga mig i badet, jag gillar't. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0